Iman Karmilla. Malaysian
kpopper. Fond for
cold foods for example
frozen yogurt and
ice cream.
Profile
Entries
tagboard
posters&edits
twitter
home
+Follow
Music Can you just stop?
Tuesday, 1 May 2012,

Esok ada kokurikulum.Malasnya nak pergi!tapi kena pergi jugak,harap-harap budak tu tak datang..esok saya masuk jadual Kelab dan Persatuan,so esok saya akan berada di situ pukul 8,kelas bahasa jepun pukul 11..lamakan?so saya buat apa selama 3 hours tu? saya buat homeworklah...Tadi saya pergi ke PWTC,beli bukulah.nak beli buku Ain Maisarah,tetapi ramai sangat, so beli komik Gempak Starz jelah..saya beli dapat buku nota x2,fail x1,beg x1 dan 6 komik:3 komik cinta,2 komik sains dan 1 komik Lawak Kampus.Happylah jugak,saya terjumpa 2 murid dari sekolah saya,sorang dia kat depan saya tengah sesak masa tu..tak perasan langsung,pastu adik saya tanya,''kaklong,kenapa kitaorang ikut orang dekat depan kitaorang ni?''saya cakap''oh,dia tu dari sekolah kaklong,dia tingkatan 4 kot.tapi kitaorang mana ada ikut dia,kitaorang nak pergi ke gerai Gempak Starz lah..'' selepas isi borang pesana,adik saya tu badan dia kecillah jugak,dia pergi bayar komik2 tu..masa tengah tunggu tu,terserempak dengan kawan saya,dia dari kelas 1G(kelas pertama ye saya pulak dari kelas kedua 1H)anyway dia juga nampak saya..dah lah nak tidur dah ni..goodnight!
←old /
young→
© 2013 Iman Karmilla. Inspiration from Karyuum
Music Can you just stop?
Tuesday, 1 May 2012,

Esok ada kokurikulum.Malasnya nak pergi!tapi kena pergi jugak,harap-harap budak tu tak datang..esok saya masuk jadual Kelab dan Persatuan,so esok saya akan berada di situ pukul 8,kelas bahasa jepun pukul 11..lamakan?so saya buat apa selama 3 hours tu? saya buat homeworklah...Tadi saya pergi ke PWTC,beli bukulah.nak beli buku Ain Maisarah,tetapi ramai sangat, so beli komik Gempak Starz jelah..saya beli dapat buku nota x2,fail x1,beg x1 dan 6 komik:3 komik cinta,2 komik sains dan 1 komik Lawak Kampus.Happylah jugak,saya terjumpa 2 murid dari sekolah saya,sorang dia kat depan saya tengah sesak masa tu..tak perasan langsung,pastu adik saya tanya,''kaklong,kenapa kitaorang ikut orang dekat depan kitaorang ni?''saya cakap''oh,dia tu dari sekolah kaklong,dia tingkatan 4 kot.tapi kitaorang mana ada ikut dia,kitaorang nak pergi ke gerai Gempak Starz lah..'' selepas isi borang pesana,adik saya tu badan dia kecillah jugak,dia pergi bayar komik2 tu..masa tengah tunggu tu,terserempak dengan kawan saya,dia dari kelas 1G(kelas pertama ye saya pulak dari kelas kedua 1H)anyway dia juga nampak saya..dah lah nak tidur dah ni..goodnight!
←old /
young→
© 2013-2014 Iman Karmilla. Inspiration from Karyuum
about me;
Biography - My full name is
Iman Karmilla binti Hairul Rizal. A 14 years old teenager. 99's batch of the new learning system which is PBS (
Pentaksiran Berasaskan Sekolah). A girl who craves cold food. A girl who is photogenic enough to be called le_photogenic_kpopper. Doesn't do the *duckface* and loves pastel colors! A nerd in school (
wears spectacles ) Advanced by having
Twitter,Facebook,Blogger,Blogskin,Skype and etc. Have too much biases, normally I like ones that
could rap and sing *duh*, for example;
Lee Minhyuk, Jung Ilhoon,(
apparently I like all of BTOB because they can sing well and rap well also)
, L, Woohyun, L.Joe, C.A.P, Changjo ,Chunji, Gikwang, Hyunseung, Yoseob, Zelo, Bang Yong Guk, Kangjun, T.K and etc.. Forever
#Baby #Melody #Bana #Enchancer #Exotic #Inspirit #Beauty #Angel #SecretTime #VIP #Blackjack #Star1 #ELF and etc.
I know I'm selfish but what could I do?