Iman Karmilla. Malaysian kpopper. Fond for cold foods for example frozen yogurt and ice cream.

Profile Entries tagboard posters&edits twitter home +Follow



Music Can you just stop?
Tuesday, 1 May 2012, 0 comment(s)


Esok ada kokurikulum.Malasnya nak pergi!tapi kena pergi jugak,harap-harap budak tu tak datang..esok saya masuk jadual Kelab dan Persatuan,so esok saya akan berada di situ pukul 8,kelas bahasa jepun pukul 11..lamakan?so saya buat apa selama 3 hours tu? saya buat homeworklah...Tadi saya pergi ke PWTC,beli bukulah.nak beli buku Ain Maisarah,tetapi ramai sangat, so beli komik Gempak Starz jelah..saya beli dapat buku nota x2,fail x1,beg x1 dan 6 komik:3 komik cinta,2 komik sains dan 1 komik Lawak Kampus.Happylah jugak,saya terjumpa 2 murid dari sekolah saya,sorang dia kat depan saya tengah sesak masa tu..tak perasan langsung,pastu adik saya tanya,''kaklong,kenapa kitaorang ikut orang dekat depan kitaorang ni?''saya cakap''oh,dia tu dari sekolah kaklong,dia tingkatan 4 kot.tapi kitaorang mana ada ikut dia,kitaorang nak pergi ke gerai Gempak Starz lah..'' selepas isi borang pesana,adik saya tu badan dia kecillah jugak,dia pergi bayar komik2 tu..masa tengah tunggu tu,terserempak dengan kawan saya,dia dari kelas 1G(kelas pertama ye saya pulak dari kelas kedua 1H)anyway dia juga nampak saya..dah lah nak tidur dah ni..goodnight!


←old / young→
© 2013 Iman Karmilla. Inspiration from Karyuum