Iman Karmilla. Malaysian kpopper. Fond for cold foods for example frozen yogurt and ice cream.

Profile Entries tagboard posters&edits twitter home +Follow



You and I~
Tuesday, 20 December 2011, 0 comment(s)


Tumblr_lwedh8a4du1qbs2t2o1_500_large

Lagu blog saya ni lagu You and I by MBLAQ.Saya tahu lagu ni dekat cerita Scent of a Woman..anyway Thanks to Mrs.N for following my fanfic blog..anyways I've edited my blog.Nice?I think not because it's the name of a food..anyway I like Macaroons because sometimes I call people Suckeroons.Tengok selepas tengok Masterchef Austrilia terus suka Macaroons.kat KLCC ada jual kot tapi saya rasa ia mahal.So tak beli.Kat KLCC ada ice-cream durian.Yummy..anyway tadi saya baca blog Marlisa.Dia memuji blog nuwairah..TTwTT saya yang tolong dia punya blog.(nuwairah punya)well anyway Congrats to Nuwairah aka Mrs.N and Congrats to Zuhair for getting in Sekolah Berasrama Penuh.Farah cakap dalam 6M dia sorang je dapat masuk SBP..yang lain bergantung dengan MRSM..tadi saya nampak yang Nazihah Anuar comment kat saya..kat CBox saya..(bangga beliau)Jap Nuwairah dah jadi isteri orang ke?sepatutnya Miss tapi dia buat Mrs..Selamat pengantin baru ya Nuwairah!(just kidding)now bye bye nak mandi...

Bibik saya tahu bahasa korea?true or false?nantikan jawapannya esok!


←old / young→
© 2013 Iman Karmilla. Inspiration from Karyuum