Iman Karmilla. Malaysian
kpopper. Fond for
cold foods for example
frozen yogurt and
ice cream.
Profile
Entries
tagboard
posters&edits
twitter
home
+Follow
You and I~
Tuesday, 20 December 2011,
Lagu blog saya ni lagu You and I by MBLAQ.Saya tahu lagu ni dekat cerita Scent of a Woman..anyway Thanks to Mrs.N for following my fanfic blog..anyways I've edited my blog.Nice?I think not because it's the name of a food..anyway I like Macaroons because sometimes I call people Suckeroons.Tengok selepas tengok Masterchef Austrilia terus suka Macaroons.kat KLCC ada jual kot tapi saya rasa ia mahal.So tak beli.Kat KLCC ada ice-cream durian.Yummy..anyway tadi saya baca blog Marlisa.Dia memuji blog nuwairah..TTwTT saya yang tolong dia punya blog.(nuwairah punya)well anyway Congrats to Nuwairah aka Mrs.N and Congrats to Zuhair for getting in Sekolah Berasrama Penuh.Farah cakap dalam 6M dia sorang je dapat masuk SBP..yang lain bergantung dengan MRSM..tadi saya nampak yang Nazihah Anuar comment kat saya..kat CBox saya..(bangga beliau)Jap Nuwairah dah jadi isteri orang ke?sepatutnya Miss tapi dia buat Mrs..Selamat pengantin baru ya Nuwairah!(just kidding)now bye bye nak mandi...
Bibik saya tahu bahasa korea?true or false?nantikan jawapannya esok!
←old /
young→
© 2013 Iman Karmilla. Inspiration from Karyuum
You and I~
Tuesday, 20 December 2011,
Lagu blog saya ni lagu You and I by MBLAQ.Saya tahu lagu ni dekat cerita Scent of a Woman..anyway Thanks to Mrs.N for following my fanfic blog..anyways I've edited my blog.Nice?I think not because it's the name of a food..anyway I like Macaroons because sometimes I call people Suckeroons.Tengok selepas tengok Masterchef Austrilia terus suka Macaroons.kat KLCC ada jual kot tapi saya rasa ia mahal.So tak beli.Kat KLCC ada ice-cream durian.Yummy..anyway tadi saya baca blog Marlisa.Dia memuji blog nuwairah..TTwTT saya yang tolong dia punya blog.(nuwairah punya)well anyway Congrats to Nuwairah aka Mrs.N and Congrats to Zuhair for getting in Sekolah Berasrama Penuh.Farah cakap dalam 6M dia sorang je dapat masuk SBP..yang lain bergantung dengan MRSM..tadi saya nampak yang Nazihah Anuar comment kat saya..kat CBox saya..(bangga beliau)Jap Nuwairah dah jadi isteri orang ke?sepatutnya Miss tapi dia buat Mrs..Selamat pengantin baru ya Nuwairah!(just kidding)now bye bye nak mandi...
Bibik saya tahu bahasa korea?true or false?nantikan jawapannya esok!
←old /
young→
© 2013-2014 Iman Karmilla. Inspiration from Karyuum
about me;
Biography - My full name is
Iman Karmilla binti Hairul Rizal. A 14 years old teenager. 99's batch of the new learning system which is PBS (
Pentaksiran Berasaskan Sekolah). A girl who craves cold food. A girl who is photogenic enough to be called le_photogenic_kpopper. Doesn't do the *duckface* and loves pastel colors! A nerd in school (
wears spectacles ) Advanced by having
Twitter,Facebook,Blogger,Blogskin,Skype and etc. Have too much biases, normally I like ones that
could rap and sing *duh*, for example;
Lee Minhyuk, Jung Ilhoon,(
apparently I like all of BTOB because they can sing well and rap well also)
, L, Woohyun, L.Joe, C.A.P, Changjo ,Chunji, Gikwang, Hyunseung, Yoseob, Zelo, Bang Yong Guk, Kangjun, T.K and etc.. Forever
#Baby #Melody #Bana #Enchancer #Exotic #Inspirit #Beauty #Angel #SecretTime #VIP #Blackjack #Star1 #ELF and etc.
I know I'm selfish but what could I do?